عرضه کشمش پلویی صادراتی کارخانه

عرضه کشمش پلویی صادراتی با بهترین گرید ممکن و مستقیم از کارخانه کشمش تاکستان در این سایت انجام می شود برای سفارش محصولات صادراتی این مجموعه با بخش فروش کارخانه ارتباط بگیرید.یکی از محصولات تولید شده در کشور خشکبار ایوب می باشد که با کیفیتی عالی جهت صادرات از طریق وب سایت ما عرضه می شود و مشاورین تجاری دقیقترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند .

عرضه کشمش پلویی صادراتی کارخانه

کشمش پلویی صادراتی

 کشمش پلویی صادراتی

یکی از بهترین و سالم ترین محصولات صادراتی ایران که شاید بارها اسم آن را شنیده باشید کشمش پلویی می باشد در دو نوع ریز و درشت و حاوی آهن و ویتامین و بدون هسته می باشد که در واحدهای تولیدی صنایع غذایی کیک ، کلوچه و همچنین شکلات سازی و در قنادی ها استفاده می شود.

کشمش پلویی با شکلی نقلی و گرد اندازه ای حدود 6 تا 10 میل دارد که به عنوان ریزترین کشمش ایران شناخته می شود و در انواع رنگ های کهربایی ، قهوه ای ، سیاه موجود می باشد که مشتریان زیادی در کشورهای عربی و اورپایی دارد.

در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) : خشکبار در تورنتو

**** کشمش پلویی کهربایی یا طلایی با نام گلدن یا انگوری از لوکس ترین محصولات صادراتی بناب و ملکان آذربایجان می باشد که کیفیت آن نه تنها در ایران بلکه در دنیا سرآمد می باشد. اما کشمش پلویی قهوه ای با نام کشمش تیزابی یا سلطانا که نوع خرمایی و قهوه ای آن فاقد دود گوگرد می باشد و نوع دیگر که دود گوگرد به آن زده می شود تیزابی طلایی و روشن می باشد.

کشمش پلویی سیاه یا آفتابی که محصولی سالم و ارگانیک است به جای استفاده از تیزاب و مواد شیمیایی در هوای آزاد در معرض نور خورشید یا سایه خشک و تولید می شود که تمام ارزش ، خواص و ویتامین های موجود در کشمش با این روش حفظ شده لذا بسیاری از کشورهای اورپایی از قبیل آلمان ، سوئیس ، اسپانیا ، روسیه و اوکراین و فراتر از آن در کانادا خریدار این محصول ارگانیک می باشند.

عرضه کشمش پلویی

عرضه کشمش پلویی صادراتی کارخانه

کشمش پلویی صادراتی با کیفیت مرغوب و دو بار سورت شده در کارخانه محصولی مناسب برای ارسال به بازارهای جهانی می باشد و معمولاً کشمش تاکستان تمام آنالیزهای مربوط به صادرات کشمش را دارا می باشد و بسیاری از مشتریان خواهان خرید این محصولات می باشد.

 

**** بسته بندی کشمش پلویی در کارتون های 9 کیلویی برای عرضه در بازار داخل و برای صادرات نیز در بسته های سلفونی کوچک با وزن 500 گرم یا یک کیلوگرم یا کارتونهای 5 و 10 کیلویی خالص انجام می شود.

عرضه کشمش پلویی صادراتی در کارخانه کشمش این مجموعه واقع در تاکستان با بهترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب انجام می شود برای سفارش این محصولات به صورت حضوری در کارخانه تشریف بیاورید و ضمن بازدید قرارداد کاری بسته شود اما برای سفارش اینترنتی و غیرحضوری با مدیر فروش کارخانه به صورت تماس تلفنی و پیام رسان واتساپ ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما