فروشنده کشمش پلویی طلایی برای صادرات

این مجموعه فروشنده نخود زمستانه و کشمش پلویی طلایی با بهترین گرید ممکن و قیمتی فوق العاده برای صادرات می باشد تاجران می توانند صادرات انواع کشمش پلویی را مستقیم از کارخانه کشمش با این مرکز تجربه کنند.

فروشنده کشمش پلویی طلایی برای صادرات

انواع کشمش پلویی در ایران

انواع کشمش پلویی

بدون شک یکی از بهترین محصولات صادراتی ایران انواع کشمش پلویی بوده که انواع طلایی ، قهوه ای و سیاه داشته و قسمت اعظم آن نیز به خارج از کشور صادرات می شود.

محبوب ترین و لوکس ترین نوع کشمش پلویی برای صادرات نوع طلایی آن می باشد که به نام های کشمش گلدن ، انگوری ، کالیفرنیایی معروف بوده و در مناطقی نظیر ملکان و بناب آذربایجان و ملایر همدان تولید می شود که البته کشمش ملکان از نظر کیفیت سرآمدتر از نوع ملایر می باشد. و بیشتر مشتریان نیز متقاضی خرید این محصول برای صادرات می باشند.

در کنار این کشمش پلویی طلایی محصولاتی دیگر نیز از این خانواده نظیر کشمش پلویی آفتابی و کشمش پلویی قهوه ای یا کشمش تیزابی و سلطانا در این مجموعه هم برای بازار داخل و هم صادرات قابل عرضه می باشد.

کشمش پلویی تولید شده در ایران به خاطر نوع اقلیم ، شرایط آب و هوایی خاص مناطق تولیدی متنوع و بسیار باکیفیت بوده و با توجه به صادراتی بودن آن در سال های اخیر جهش بالایی در تولید این محصولات ایجاد شده و باغداران روز به روز دنبال گسترش و توسعه بهتر انواع این کشمش می باشند البته باید از طرف دولت نیز از حمایت و برنامه ریزی درست صورت گیرد تا محصول تولید شده روی دست باغدار نماند و بتواند موانع صادراتی را برطرف نماید.

این مجموعه برای عرضه انواع کشمش پلویی کارخانه تولید ، فرآوری و بسته بندی در ملکان آذربایجان دارد که با ظرفیت روزانه 22 تن و تعداد 80 نفر نیروی انسانی به صورت دو شیفت مشغول به فعالیت می باشد و انواع این محصولات را برای صادرات در کارتون های 10 کیلویی لیبل دار ، خالص و شیرینگ شده بسته بندی و عرضه می کند.

فروشنده کشمش پلویی

فروشنده کشمش پلویی طلایی برای صادرات

اگر قصد صادرات نخود سفید آبگوشتی و کشمش پلویی طلایی را دارید بایستی از یک کارخانه معتبر و مجهز به دستگاه های سورتینگ کالرلیزر استفاده کنید این مجموعه دارای واحد تولیدی با امکانات بروز در ملکان می باشد که شما می توانید به عنوان یک مرجع و مرکز تامین کننده بزرگ برای صادرات انواع کشمش پلویی از آن بهره بگیرید.

قیمت روز انواع کشمش پلویی این مجموعه برای صادرات در اواخر دی ماه 1399 عبارت است از :

  1. کشمش پلویی طلایی ملکان                         32000 تومان
  2. کشمش تیزابی رنگ روشن ملکان                   25000 تومان
  3. کشمش پلویی آفتابی                                  24000 تومان

این مجموعه به عنوان فروشنده کشمش پلویی طلایی برای صادرات مستقیم از کارخانه کشمش با بهترین کیفیت و قیمت کف می باشد که برای مشتریان در بازار داخل و صادرات عرضه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما