فروش مویز افغان درشت به قیمت روز

فروش مویز افغان درشت در این مجموعه به قیمت روزعرضه می شود این مویز جزء محصولات وارداتی به کشور ما می باشد که خریداران زیادی در بازار خشکبار دارد.یکی از محصولات تولید شده در کشور زرشک لواشکی می باشد که با کیفیتی عالی جهت صادرات از طریق وب سایت ما عرضه می شود و مشاورین تجاری دقیقترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند .

فروش مویز افغان درشت به قیمت روز

مویز افغان درشت

مویز افغان درشت

مویز محصولی ارگانیک و سالم که از انگور به روش آفتابی به دست می آید که در مقایسه با کشمش اندازه ای درشت تر ، گوشتی تر و دارای خواص کامل تر می باشد و در دو نوع هسته دار و بدون هسته و دو اندازه ریز و درشت موجود می باشد.در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) : خشکبار ساوه

مویز افغان یکی از محصولاتی وارداتی که از افغانستان به کشور ما وارد می شود دارای رنگی سیاه ، بیدانه و بسیار شیرین و خوش طعم  می باشد که ارزش غذایی و درمانی بالایی داشته این محصول به صورت کلی به مشهد وارد شده و از آنجا در کارتون های 10 کیلویی خالص بسته بندی و در سراسر کشور عرضه می شود.

 

**** زمانی که در کشور ما نرخ ارز قیمت معقولی داشت مویز افغان درشت خریداران زیادی داشت ولی متاسفانه از وقتی که قیمت دلار از 4000 تومان رسید به 18000 تومان و بالاتر همه چیز بهم ریخت و نرخ محصولات وارداتی از قبیل مویز ازبک و افغان بسیار تصاعدی افزایش یافت لذا از سبد غذایی بسیاری از خانواده های به خاطر عدم قدرت خرید حذف شده است.

 

****گفتنی است که در کشور ما در مناطقی از استان فارس مانند داراب ، بووانات انواع مویز نظیر مویز انگور سیاه تولید می شود که بسیار شبیه به مویز افغان می باشد اما مقدار تولید شده  آن بسیاری کم بوده و دارای هسته نیز می باشد.

البته قابل ذکر است که بعضی شرکت های خشکباری معتبر علی رقم قیمت بالای مویز افغان باز هم آن را وارد کرده و برای کاهش قیمت مویز آن را در سلفون های کوچک گرمی بسته بندی کرده و در فروشگاه های زنجیره ای زیر مجموعه خود در سراسر ایران پخش و عرضه می کنند.

فروش مویز افغان

فروش مویز افغان درشت به قیمت روز

سایت مجموعه لعل تاک در حقیقت یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه یک ساختار ارتباطی بین مشتری و تولیدکننده می باشد که به مشتریان به صورت تخصصی در مورد انواع کشمش ایران که برای بازار داخل و صادرات عرضه می شود مشاوره ارائه می دهد.و محصولات را مستقیم از کارخانه به قیمت روز به سراسر ایران ارسال می کند.

 

**** نرخ انواع کشمش مویز عرضه شده در این مجموعه به قیمت امروز در 99/8/26 به شرح زیر می باشد:

  1. مویز افغان درجه یک                                    کیلویی                        84000 تومان
  2. مویز قرمز سوخته بش هسته دار                   کیلویی                          29000 تومان
  3. مویز انگور سیاه هسته دار شیراز                   کیلویی                           48000 تومان
  4. مویز ریش بابا                                            کیلویی                         24000 تومان

این سایت فروش مویز افغان درشت را با بهترین گرید ممکن مستقیم از انبار مشهد در بازار داخل پخش و توزیع می کند خریداران می توانند برای سفارش این محصول با مدیر فروش این مجموعه ارتباط بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما