فروش کشمش انگوری ملکان به قیمت روز

نخود سفید صادراتی و کشمش انگوری ملکان یکی از کشمش های مرغوب برای صادرات می باشد.

کشمش انگوری ملکان با کیفیتی عالی و به قیمت روز در این مرکز به فروش می رسد.

خریداران می توانند جهت خرید نخود سیاه لپه به صورت غیرحضوری از طریق راه های ارتباطی درج شده در این سایت با ما ارتباط برقرار کنید.

فروش کشمش انگوری ملکان به قیمت روز

کشمش انگوری

کشور ایران یکی از قطب های تولید کننده کشمش انگوری در جهان می باشد. کشمش انگوری نیز همانند دیگر کشمش ها دارای خواصی مانند انرژی زا بود، پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان و انواع سرطان ها، جلوگیری از ابتلا به دیابت و بیماری آلزایمر می باشد.

انگور دارای انواع مختلفی است که از مشهورترین انواع آن می توان به انگور شاهانی، بی دانه و با دانه اشاره کرد. برای خشک کردن انگور و تبدیل آن به کشمش روش های متنوعی مانند تیزآبی و نور آفتاب وجود دارد.

کشمش انگوری که از انگورهای بی دانه می باشد با استفاده از دود گوگرد تولید شده و دارای رنگ قهوه ای روشن و یا زرد کهربایی می باشد. این محصول به دلیل ظاهر زیبا و طعم خوبی که دارای دارای طرفداران بسیاری در سطح داخلی و حتی جهانی می باشد.

 کشمش انگوری ملکان

عوامل موثر بر قیمت کشمش انگوری

در تعیین قیمت هر نوع محصولی عوامل و فاکتور های بسیاری دخیل هستند که کشمش انگوری نیز از این قاعده جدا نخواهد بود. یکی از فاکتور هایی که بر روی قیمت نهایی کشمش تاثیر گذار است سایز و اندازه آن می باشد. هر چقدر سایز کشمش درشت تر و گوشتی تر باشد دارای قیمت بالاتری نیز می باشد. کشمش انگوری باید درشت و گوشتی باشد.

عامل مهم تاثیر گذار دیگر دانه بندی است که در کارخانه ها صورت می گیرد و دانه بندی کشمش انگوری باید یکنواخت باشد و عاری از هر گونه ناخالصی باشد. برند تولید کننده کشمش نیز می تواند بر قیمت نهایی آن نیز تاثیر گذار باشد.

فروش کشمش انگوری

فروش کشمش انگوری ملکان

همان طور که اشاره شد کشمش انگوری ملکان یکی از ارقام محبوب و پر فروش می باشد که در سطح جهانی نیز شهرت یافته است. کشمش انگوری ملکان توسط مجموعه ما با رعایت کامل موازین بهداشتی و هم چنین رعایت استاندارد های دانه بندی و یکنواختی این نوع کشمش را با نازل ترین قیمت به صورت عمده و خرده عرضه می کند. این نوع کشمش در شرکت ما از فروش بالایی برخوردار است زیرا به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه ها آن را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما