فروش کشمش تیزابی تاکستان به عراق

فروش کشمش تیزابی تاکستان به کشورهای حوزه خلیج فارس به خصوص کشور عراق در این مجموعه انجام می شود اگر قصد سفارش و خرید این محصول را دارید می توانید با مدیریت فروش کارخانه در این سایت ارتباط بگیرید.

فروش کشمش تیزابی تاکستان به عراق

کشمش تیزابی در ایران

یکی از محصولات صادراتی ایران کشمش تیزابی یا SULTANA RAISIN است که به نام کشمش سلطانی مشهور شده است .  بخش بزرگی از حجم تولید کشمش ایران به تولید کشمش تیزابی اختصاص یافته است . که علاوه بر عرضه در بازار داخلی به کشورهای مختلف عراق ، امارات ، ترکیه ، روسیه ، عمان ، کویت و… صادرات می شود.

برای تولید کشمش تیزابی در کارخانه های مراحلی مانند غربالگری اولیه ، عملیات شستشو ، گوگردزنی ، خشک کردن ، غربال کردن درجه بندی ، سورتینگ و بسته بندی انجام می شود.

یکی از مناطقی که کشمش تیزابی در آن تولید می شود شهر تاکستان استان قزوین است که کشمش آن بیشتر از نوع بی هسته یا بیدانه  است. البته در شهرهایی دیگری مانند ملایرهمدان ، قوچان خراسان ، بناب و ملکان آذربایجان نیز این کشمش تولید می شود.

کشمش تیزابی تاکستان

صادرات کشمش تیزابی به عراق

یکی از کشورهای همسایه غربی ایران که کشمش های ایرانی به خصوص کشمش تیزابی به آنجا صادرات می شود کشور عراق می باشد .ذائقه مردم کشورهای عربی که چه کشمشی را می پسندد خیلی مهم است. کشورهای عربی مشتری و خواهان کشمش های زرد و طلایی هستند .

صادرات کشمش به کشورها با هم تفاوت دارد مثلاً کشمش صادراتی به قطر حتماً باید کشمش نوع سوپر و درجه یک باشد و گرنه بار ارسالی برگشت داده می شود ولی کشمش صادراتی به عراق می تواند انواع کشمش نوع درجه 1 ، معمولی باشد.

بسته بندی محصولات ارسالی به کشورهای عربی بیشتر در کارتن های ۴ و ۵ و 10 کیلویی است که این بسته به نظر مشتری در طرح و برند های ساده یا لیبل دار عرضه می گردد.

فروش کشمش تیزابی

فروش کشمش تیزابی تاکستان به عراق

بازار فروش کشمش تیزابی تاکستان به کشورعراق به سبب تنوع و درجه بندی محصولات صادراتی بازاری داغ می باشد این مجموعه سعی کرده که انواع کشمش ها با درجه بندی متنوع را جهت اینکه دست مشتری برای سفارش و قیمت باز باشد. ارائه کند
اما محصولات صادراتی این مجموعه به کشور عراق به شرح زیر می باشند:

• کشمش تیزابی طلایی
• کشمش خرمایی
کشمش طلایی قلمی
• کشمش طلایی انگوری
تجار و شرکت های بازرگانی که در بازار صادرات به عراق فعالیت دارند می توانند برای تامین محصولات خود با مدیر فروش کارخانه این مجموعه در تاکستان ارتباط گرفته و در صورت رضایت سفارش و خرید خود را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما