فروش کشمش صادراتی تاکستان با بهترین قیمت

فروش کشمش صادراتی تاکستان با بهترین قیمت و کیفیت عالی در این مجموعه به صورت عمده از تولید به مصرف فراهم شده است . شما می توانید برای اطلاع از قیمت فروش و موجودی محصولات کارخانه با مدیر فروش آن ارتباط بگیرید.

فروش کشمش صادراتی تاکستان با بهترین قیمت

سابقه کشمش در ایران

در مورد سابقه تولید کشمش در ایران می توان گفت که تولید این محصول 2000 سال قبل از میلاد  بوده  و در کشورهایی با تاریخ کهن مانند روم باستان و مصر نیز وجود داشته است.

 

در قدیم مردم برای اینکه محصولات ماندگاری بیشتر ، حجم و وزنش کمتر داشته باشند آن ها را خشک می کردند یکی از این محصولات انگور بوده که ماندگاری زیادی نداشته و برای رفع این مشکل آن را خشک می کردند. انگور محصولی است که با خشک شدن و تبدیل به کشمش شدن خواص و کاربرد آن بیشتر می شود.

فروش کشمش صادراتی

تولیدکنندگان کشمش در ایران

کشمش در بیشتر مناطق ایران به صورت کم و جزئی تولید می شود اما مناطقی در ایران هستند که به واسطه نوع اقلیم و شرایط آب و هوایی که دارند انواع کشمش با کیفیت را تولید می کنند که در بازارهای داخلی و امر صادرات طرفداران و مشتریان زیادی دارند این مناطق عبارتند از :

  1. تاکستان قزوین
  2. ملایرهمدان
  3. بناب و ملکان آذربایجان
  4. کاشمر، خلیل آباد و قوچان خراسان
  5. بووانات و داراب فارس
  6. زنجان
  7. اراک

در این بین کشمش صادراتی تاکستان و ملایر جایگاه ویژه ای در بازارهای جهانی دارد. که 28 % صادرات کشمش ایران به سرتاسر دنیا از این مناطق مناطق صورت می گیرد.

به صورت کلی بسته بندی این محصولات در کارتون های ۳، ۵ و ۹ کیلویی با محاسبه وزن کارتون برای عرضه در بازار داخل کشور و در کارتون های ۴، ۵ و ۱۰ کیلویی خالص نیز برای بحث صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش کشمش صادراتی

صادرات انواع کشمش در ایران

کشمش های صادراتی برای خروج از کشور باید آنالیز محصول و گواهی استاندارد بهداشت داشته باشند.

کشور ما در زمینه صادرات کشمش زمانی جزء 10 کشور برتر ایران بود ولی متاسفانه به دلیل تحریم های ظالمانه مالی و اقتصادی بین المللی ، سیاست ها و برنامه ریزی نادرست مسئولین ذی ربط  باعث شده صادرات این محصول ارزآور روز به روز دچار کاهش و افت شود.

در کل  تحریم های ظالمانه و بیماری کووید19 که دنیا گرفتار آن شده باعث شده بحث صادرات کالا دچار افول بشود و در سه ماهه اول سال 99 صادرات محصولات ایرانی 45 درصد کاهش داشته است.

 کشمش صادراتی تاکستان

فروش کشمش صادراتی تاکستان با بهترین قیمت

کشمش صادراتی تاکستان در تولید آن از مایع تیزاب به عنوان ماده خشک کننده و از دود گوگرد برای طلایی شدن محصول و برای مقاوم سازی آن در برابر آفات و ماندگاری بلند مدت استفاده می شود .

کشمش های صادراتی تاکستان که به کشورهای مختلف صادرات می شوند عبارتند از :

  1. کشمش تیزابی یا سلطانی
  2. کشمش پلویی آفتابی
  3. کشمش طلایی یا گلدن

 

این مجموعه فروش کشمش صادراتی تاکستان را با قیمتی ارزان تر از بازار و به صورت مستقیم ازکارخانه کشمش انجام می دهد. شما می توانید برای خرید محصولات این مجموعه با مدیر فروش آن آقای نادری فر ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما