فروش کشمش طلایی صادراتی کاشمر

فروش کشمش طلایی صادراتی کاشمر از کارخانه تولید و بسته بندی این مجموعه به صورت مستقیم امکان پذیر می باشد برای اطلاع از قیمت محصولات و میزان موجودی انبار با بخش فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

فروش کشمش طلایی صادراتی کاشمر

کشمش طلایی صادراتی

کشمش طلایی صادراتی کاشمر

منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی مرکز تولید کشمش طلایی با کیفیت های متنوع برای صادرات می باشد که عمده خریداران آن کشورهایی نظیر افغانستان ، پاکستان و هند و کشورهای عربی می باشد.

کشمش طلایی کاشمر ظاهری دراز ، باریک و قدی حدود 2 الی 3 سانتی متر و در دو نوع هسته دار و بدون هسته وجود دارد که از انگور پیکامی و عسکری به دست می آید کشمش به دست آمده از انگور پیکامی باریک ، دراز و بدون هسته است و برای صادرات بیشتر از این نوع استفاده می شود البته بعضی از مشتریان درخواست کشمش با قیمت ارزان تر را دارند که معمولاً از کشمش های حاصله از انگور عسکری که کوچک تر از نوع پیکامی است استفاده می گردد.

 

**** برای اینکه رنگ کشمش زرد و طلایی گردد و هم از آفات و حشرات محافظت شود و طول عمر آن نیز بیشتر شود و شرایط صادرات آن نیز فراهم گردد تولید کنندگان با مهارت خاصی دود گوگرد در مکانی به نام خانه کشمشی به انگور می دهند تا محصول طلایی گردد.

البته در منطقه ملکان ، بناب آذربایجان و ملایر همدان نوعی دیگر از کشمش طلایی بیدانه بیضی شکل به نام انگوری یا کالیفرنی وجود دارد مشتریان صادراتی زیادی همانند کشمش کاشمر از کشورهای مختلف دارد. و می توان گفت که به نوعی بهترین کشمش صادراتی ایران می باشد.

فروش کشمش طلایی صادراتی

فروش کشمش طلایی صادراتی کاشمر

امسال با توجه به شرایط پیش آمده کشور ما ارزان ترین فروشنده کشمش در دنیا شناخته شده لذا بیشتر تاجران و بازرگانان نگاه ویژه ای به محصولات ایران پیدا کردند لذا بازار صادرات ایران بسیار پررونق شده است و انواع کشمش ایران به کشورهای مختلف فرستاده می شود که این کمک شایانی به اقتصاد کشور ما و کشاورزان ما خواهد کرد.

مجموعه لعل تاک کارخانه کشمش تولید ، فرآوری و بسته بندی در اختیار دارد که فروش کشمش طلایی صادراتی کاشمر را با بهترین گرید ممکن برای مشتریان عرضه می دارد سایر محصولات دیگر این مجموعه انواع کشمش پلویی آفتابی ، تیزابی و طلایی ، کشمش سبز ، انواع مویز ، کشمش آفتاب خشک ، کشمش ضایعاتی نیز می باشد که برای فروش در بازار داخل و صادرات در بسته بندی کارتونی می باشد  برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش هر نوع کشمشی که نیاز دارید با جناب آقای رضا نادری فر مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط بگیرید.
  • تبلیغات:
  1. سنت آشپزی نقش مهمی حبوبات در حاکمیت غذای سیاه
  2. نحوه تهیه مواد اولیه پلاستیک و نحوه بسته بندی
  3. لوبیا در حبوبات از ارزش غذایی بالایی برخوردار است
  4. محتوای مغذی غنی خرما برای سلامتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما