مرکز پخش کشمش سبز آجیلی در بازار

پخش کشمش سبز آجیلی با کیفیت ممتاز که از تولیدات منحصر به فرد منطقه کاشمر می باشد در این مرکز انجام می شود مشتریانی که قصد خرید انواع کشمش کاشمر با قیمتی پایین تر از بازار را دارند می توانند با تکمیل فرم مشاوره و سفارش محصول در این سایت با واحد فروش ارتباط بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مرکز پخش کشمش سبز آجیلی در بازار

کشمش سبز آجیلی

کشمش سبز آجیلی

کشمش سبز محصولی منحصر به فرد حاوی ویتامین های خانواده B ، E و املاح معدنی مانند آهن ، کلسیم ، پتاسیم و همچنین دارای آنتی اکسیدان های ضد تخریب سلولی بوده که برای درمان کم خونی و نارحتی معده ، تقویت حافظه ، تحکیم استخوان ها و کاهش فشار خون نقش بسزایی دارد .

**** این محصول پرمصرف بین مردم که در تنقلات و آجیل به عنوان نخودچی استفاده می شود و در مناطقی مانند کاشمر، خلیل آباد و بردسکن از استان خراسان رضوی تولید می شود .

باغدار انگور پیکامی و عسکری را برای تولید انواع کشمش سبز در اواخر مرداد از باغ جمع آوری کرده که البته با توجه به شرایط آب و هوایی محصولات منطقه کاشمر در مقایسه با سایر مناطق زودتر تولید و از اواسط شهریور بازار خرید و فروش ان شروع می شود.

انواع کشمش سبز تولید منطقه کاشمر شامل 3 نوع زیر می باشد :

 

  1. کشمش سبز نیمه دودی یا آجیلی که در فرایند تولید آن دود گوگرد به مقدار محدود به آن زده می شود.
  2. کشمش سبز کاملاً طبیعی و بدون دود گوگرد که تولید آن محدود بوده و طول عمر کمی دارد.
  3. کشمش زرد که همان کشمش سبز است البته با این تفاوت که دراتاق مسقف که تمام فضاهای آن بسته شده پودر گوگرد را حدود 12 ساعت در داخل سینی آتش زده که دود آن باعث می شود که رنگ کشمش کاملاً طلایی شود و مقاومت و ماندگاری ان بالا برود.

پخش کشمش سبز

مرکز پخش کشمش سبز آجیلی در بازار

**** با شروع فصل کشمش کاشمر از اواسط شهریور به بعد در سال 99 متاسفانه با افزایش قیمت ارز آشفتگی در بازار ایجاد شده و این مسئله بر روی کشمش که محصول صادراتی است نیز تاثیر گذاشته است و قیمت انواع کشمش نسبت به سال قبل 20% گران تر شده است.

 

**** پخش کشمش سبز آجیلی در بسته بندی کارتونی با وزن های  3 ، 5 کیلو برای عرضه در بازار سراسر کشور و کارتون های 5 لایه  10 کیلویی خالص برای فروش صادراتی می باشد که با طرح و برند کارخانه کشمش و یا لیبل طبق نظر مشتری عرضه شده و محصول آماده شده زیر 500 کیلو با شرکتهای حمل و نقل و باربری ها و در سفارش عمده با کامیون به سراسر کشور فرستاده می شود.

مجموعه لعل تاک مرکز پخش کشمش سبز آجیلی و انواع محصولات کاشمر و تاکستان می باشد که محصولات را مستقیم و بدون واسطه از کارخانه کشمش با کیفیت و قیمتی مناسب عرضه می کند برای سفارش با واحد فروش ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما