قیمت مویز ریش بابا از تولید به مصرف

شما می توانید برای اطلاع از قیمت مویز ریش بابا با مدیر فروش مجموعه که یکی از بهترین مویز های تولید شده توسط برند ما می باشد تماس بگیرید.

مویز ریش بابا

یکی از خشمزه ترین و سالم ترین میان وعده ها مویز ریش بابا می باشد که در استان فارس با حجم بالا تولید می شوند این خشکبار دارای هسته و سایز درشت به اندازه یک بند انگشت بوده و دارای رنگ های قهوه ای تیره و زرد رنگ می باشد این مویز در بازار داخل و صادرات مشتریان زیادی دارد.

این محصول از انگور ریش بابا به دست آمده است و آن را در شهریور ماه پس از جمع آوری روی زمین پهن کرده و در معرض نور آفتاب می گذارند تا خشک و تبدیل به مویز شود این مویز کاملاً ارگانیک و طبیعی است و هیچ ماده ای به آن افزوده نشده است .

مویز ریش بابا

مشخصه مویز ریش بابا

مرکز تولید این مویز در ایران استان فارس و توابع آن می باشد این مجموعه نیز کارگاه فرآوری و سورت انواع مویز در شیراز دارد که این محصولات را در کارتون های 10 و 5کیلویی بسته بندی کرده و می تواند نیاز مشتریان داخلی و صادراتی را تامین کند.

گفتنی است که این مویز از لخته شدن خون جلوگیری می کند و باعث انبساط رگ ها می شود و برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید می باشد.این میان وعده بسیار مقوی است و خواص درمانی در زمینه های تقویت حافظه و رفع کم خونی داشته و بواسطه تولید طبیعی و خواص آن مصرف زیادی در بین مردم دارد.

بیشتر بدانید : کشمش سبز

مشخصه مویز ریش بابا

قیمت مویز ریش بابا

مویز ریش بابا را می توانید از طریق فروشگاه آنلاین ما خریداری کنید، حالا خرید در این سامانه بسیار راحت و به صرفه می باشد و باعث حذف واسطه ها می گردد.

خریداران می تواند از طریق فضای اینترنتی به این سامانه مراجعه کند و این مویز را به صورت عمده و جزئی سفارش دهند و برای سفارشات عمده تخفیف از ما بگیرند و محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه در زمان کوتاهی در اسرع وقت تحویل بگیرند.

در حال حاضر که در اواخر دی ماه 1401 قرار داریم قیمت مویز ریش بابا از تولید به مصرف به صورت فله همراه با دم و چوب در گونی 37000 تومان و همین نمونه تمیز و پاک شده در کارتون دامنه قیمتش از 50000 تا 70000 تومان برای مشتریان فاکتور می شود.

قیمت مویز ریش بابا

 

خرید عمده مویز از تولید به مصرف

اگر قصد خرید انواع مویز را دارید این مجموعه مرکز فروش ویژه مویز ریش بابا روشن و تیره درحجم بالا می باشد کافی است شما بامدیریت فروش برای خرید انواع مویز ارتباط بر قرار کنید.

در خرید انواع مویز نکته ای که مورد توجه باید قرار گیرد این است که بار بایستی تازه ، امسالی ، نرم و گوشتی باشد و دیگر اینکه هر چه اندازه آن درشت تر و رنگ آن تیره تر ، سیاه تر و دارای هسته کمتر یا حتی هسته نداشته باشد این موارد ذکر شده در قیمت این محصولات تاثیر زیادی دارد.

بیشتر بدانید : مویز سیاه

قیمت مویز ریش بابا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما