شرکت تولید کشمش تیزابی مرغوب

این مجموعه شرکت تولید کشمش تیزابی مرغوب با قیمتی فوق العاده دارد که مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولید ، فرآوری و بسته بندی این محصول را در بازار داخل و صادرات عرضه می کند.یکی از محصولات تولید شده در کشور زرشک لواشکی می باشد که با کیفیتی عالی جهت صادرات از طریق وب سایت ما عرضه می شود و مشاورین تجاری دقیقترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند .

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کارخانه ها و شرکت هایی وجود دارند که در مناطق دارای انگور مرغوب و با کیفیت اقدام به تولید انواع کشمش از جمله کشمش تیزابی مرغوب می کنند. این نوع کشمش یکی از با کیفیت ترین و گران ترین انواع کشمش های موجود در سطح کشور می باشد. توجه داشته باشید که محلول تیزابی طبق آنچه که گفته شده مضر نمی باشد زیرا از آب و پود کربنات پتاسیم خوراکی و روغن سبزه تولید می شود.

شرکت تولید کشمش تیزابی مرغوب

معرفی کشمش تیزابی

انگور پس از برداشت در محلولی قلیایی قرار داده شده و پس از یک دقیقه آن را خارج کرده و با استفاده از نور آفتاب و یا روش های دیگر اقدام به خشک کردن آن می کنند. کشمشی که با استفاده از این روش تهیه می شود به کشمش تیزابی معروف می باشد و دارای طرفداران زیادی است.

همان طور که در بالا به آن اشاره شد این نوع کشمش با استفاده از تیزآب تولید می شود.در این روش انگور با سرعت بیشتری خشک می شود و از خراب شدن و پوسیدگی میوه جلوگیری می کند. تیزاب به عنوان یک محلول ضد عفونی کننده و هم چنین یک نوع کاتالیزگر فرایند تبخیر عمل می کند.

کشمش هایی که به وسیله تیزاب تولید می شوند دارای ظاهری زیبا و براق بوده و درشتی انگور مورد نظر در کشمش تولیدی حفظ می شود. از جمله شهرستان هایی که کشمش تیزابی آن ها دارای شهرتی جهانی است می توان به شهرستان های ملایر و تاکستان اشاره کرد. در هنگام تولید انواع کشمش به روش تیزابی باید استاندارد ها رعایت شود و هم چنین موازین و قوانین بهداشتی نیز کامل رعایت شود.

 کشمش تیزابی مرغوب

عرضه کشمش تیزابی مرغوب

کشمش تیزابی از جمله ارقام محبوب صادراتی کشور محسوب می شود. این نوع کشمش دارای دو نوع دانه دار و بی دانه می باشد. استفاده از تیزاب برای تهیه کشمش سبب ماندگاری بالای کشمش می شود و تقریبا تا حدود دو سال انقضاء دارد.در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) : خشکبار ساوه

کشمش تیزابی مرغوب در ردیف اول کشمش های صادراتی ایران محسوب می شود. یکی از کشور های با مصرف بسیار بالای این نوع کشمش کشور روسیه می باشد که سالانه در مقادیر بالایی به این کشور صادر می شود.

در سطح کشور مراکز و شرکت های تولید کشمش وجود دارند که علاوه بر فروش انواع کشور به صورت حضوری، افرادی که نمی توانند به صورت حضوری خریداری نمایند می توانند به صورت آنلاین و با مراجعه به سایت آنلاین آن ها سفارش خود را ثبت نمایند. برای سفارش غیر حضوری انواع کشمش از طریق وب سایت مجموعه ما اقدام نمایید.

  • تبلیغات:
  1. سنت آشپزی نقش مهمی حبوبات در حاکمیت غذای سیاه
  2. نحوه تهیه مواد اولیه پلاستیک و نحوه بسته بندی
  3. لوبیا در حبوبات از ارزش غذایی بالایی برخوردار است
  4. محتوای مغذی غنی خرما برای سلامتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما