صادرات کشمش انگوری بناب به ترکیه

صادرات کشمش انگوری بناب از محصولات صادراتی ایران با نام هایی از قبیل کشمش گلدن ، پلویی طلایی و کالیفرنی  مستقیم از کارخانه کشمش انجام می شود جهت سفارش با مدیر فروش تماس بگیرید.

صادرات کشمش انگوری بناب به ترکیه

کشمش انگوری بناب

کشمش انگوری بناب

از مهم ترین مناطق تولید کننده کشمش پلویی در ایران بناب و ملکان آذربایجان شرقی بوده که نه تنها در ایران بلکه در دنیا شناخته شده است که همه ساله مقادیر زیادی کشمش از این منطقه به سرتاسر جهان ارسال می شود.

کشمش مهم منطقه بناب کشمش انگوری که در بازارهای جهانی با نام  GOLDEN RAISIN شناخته می شود این محصول دارای مشخصاتی از قبیل شکلی گرد ، رنگ طلایی ، بیدانه ، شفافیت ، لاشه پرگوشت و خوش طعم  می باشد.

 

**** مهم ترین محصولات صادراتی ایران علاوه بر کشمش انگوری بناب و ملکان محصولاتی نظیر کشمش تیزابی یا سلطانا تاکستان ، ملایر و کشمش سبز و طلایی قلمی تولید کاشمر و خلیل آباد خراسان می باشد که این محصول در قیاس با نوع مشابه آن در ملایر از لحاظ کیفیت بسیار بالاتر بوده و به نسبت قیمت آن نیز گران تر می باشد.

به ادعای بسیاری از تجار کشمش ایران به لحاظ نوع جنس و قیمت در مقایسه با نوع مشابه آن در دیگر کشورها مناسب تر و مقرون بصرفه تر می باشد لذا کشمش انگوری ایران چون در بازار داخل کشور مصرف چندانی ندارد به کشورهایی مانند ترکیه و همچنین کشورهای عربی که عاشق این محصول هستند صادر می شود.

صادرات کشمش انگوری

صادرات کشمش انگوری بناب به ترکیه

کشمش محصولی صادراتی با ماندگاری بالا که درحمل و نقل آن احتیاجی به کانتینر یخچالی برای حفاظت بیشتر نمی باشد لذا مشکلات و چالش های محصولات دیگر مانند خرما و پسته را نخواهد نداشت به خاطر همین یکی از بهترین محصولات صادراتی ایران می باشد.

 

**** یکی از خریداران کشمش انگوری بناب کشور ترکیه از همسایگان غربی ایران می باشد که در شرایط کنونی تحریم های همه جانبه آمریکاعلیه ایران این کشور به عنوان دروازه صادرات محصولات ما به سرتاسر دنیا می باشد با وجود اینکه این کشور خود از تولیدکنندگان مهم کشمش طلایی است ولی به خاطر کیفیت خوب این محصول و قیمت مناسب آن نسبت به خرید آن اقدام می کنند.

برای صادرات کشمش انگوری بناب به کشور ترکیه به یک کارخانه تولیدی معتبر و مجهز احتیاج دارید که بتواند محصول و جنس با کیفیت و اعلا  را برای شما تامین کند و از همه مهم تر اینکه بتواند به اصول و اخلاق حرفه ای تجارت عمل کند این مجموعه با پشتوانه قوی و مطمئن صادرات انواع کشمش ایرانی را در دستور کار خود قرار داده شما می توانید برای تامین نیاز خود با مدیر فروش کارخانه کشمش این مجموعه ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما