صادرات کشمش تیزابی بسته بندی شده تاکستان

صادرات کشمش تیزابی تاکستان با بهترین کیفیت ممکن به صورت بسته بندی شده در کارتون مستقیم از کارخانه کشمش این مجموعه انجام می شود برای سفارش به صورت حضوری و اینترنتی با مدیر فروش کارخانه هماهنگی کنید.یکی از محصولات تولید شده در کشور خشکبار ایوب می باشد که با کیفیتی عالی جهت صادرات از طریق وب سایت ما عرضه می شود و مشاورین تجاری دقیقترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند .

صادرات کشمش تیزابی بسته بندی شده تاکستان

کشمش تیزابی تاکستان

 کشمش تیزابی تاکستان

کشمش تیزابی یا SULTANA RAISIN یکی از بهترین محصولات صادراتی ایران محسوب شده که در رنگ های کهربایی و قهوه ای موجود بوده و خاستگاه اصلی تولید این محصول در مناطقی از تاکستان قزوین و ملایر همدان می باشد. که حدود 28% صادرات مربوط به کشمش از این مناطق صورت می گیرد.

استفاده از دود گوگرد در تولید کشمش تیزابی باعث شده که رنگ این محصول تغییر و تبدیل به رنگ طلایی یا روشن شود که به این محصول تیزابی طلایی گفته می شود اما اگر دود گوگرد زده نشود محصولی ارگانیک تولید شده که به آن تیزابی خرمایی می گویند این محصول برای صادرات به کشورهای اورپایی که روی آنالیز باقیمانده درصد سموم و گوگرد حساسیت دارند استفاده می شود.

در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) : خشکبار در تورنتو

**** کشمش تیزابی تاکستان به واسطه بدون هسته بودن و طول عمر بلند مدت تا 2 سال به سبب دود گوگردی که به آن داده شده به عنوان یکی از مهم ترین کشمش های صادراتی کشور ما شناخته می شود و این مسئله باعث شده که تولید این محصول در سال های اخیر در ایران جهش پیدا کند.

بیشتر مشتریانی که با مدیر فروش این مجموعه ارتباط می گیرند به ایشان توصیه می شود برای صادرات بیشتر از کشمش تیزابی تاکستان استفاده نمایند زیرا نسبت به کشمش ملایر از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد لذا قیمت آن نیز گران تر می باشد.

صادرات کشمش تیزابی

صادرات کشمش تیزابی بسته بندی شده تاکستان

اگر می خواهید برای صادرات کشمش اصول لازم را رعایت کنید بایستی سفارش شما از کارخانه کشمش و در صورت امکان از منطقه تاکستان باشد تا مزایایی از جمله نظارت و کنترل بر کیفیت و جنس محصول ، مناسب بودن قیمت نهایی ، و انتخاب نوع بسته بندی مطابق با نظر و سلیقه شما نصیب شما می شود و محصول شما بدون دردسر و مشکل ارسال شود.

 

**** قیمت انواع کشمش تیزابی تاکستان برای صادرات در تاریخ 99/9/13 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش تیزابی طلایی کیلویی             26000 تومان
  2. کشمش تیزابی خرمایی کیلویی           24000 تومان

این مجموعه صادرات کشمش تیزابی بسته بندی شده تاکستان را مستقیم از واحد تولیدی انجام می دهد که علاوه بر این محصول سایر کشمش های صادراتی از قبیل کشمش سبز و زرد قلمی ، کشمش طلایی پلویی و انواع مویز را تولید و عرضه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات به صورت حضوری و غیرحضوری با مدیر فروش کارخانه جناب اقای رضا نادری فر تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما