صادرکننده بهترین کشمش صادراتی تاکستان

این مجموعه صادرکننده بهترین نخود سفید صادراتی و کشمش صادراتی تاکستان که در حقیقت همان کشمش پلویی آفتابی و کشمش تیزابی یا سلطانا می باشد را بدون واسطه مستقیم از واحد تولید ، فرآوری و بسته بندی برای خریداران ارسال می کند اگر دنبال تامین کننده معتبر برای صادرات هستید با بخش فروش کارخانه کشمش ارتباط بگیرید.

صادرکننده بهترین کشمش صادراتی تاکستان

کشمش صادراتی تاکستان

 کشمش صادراتی تاکستان

بهترین تولید کنندگان نخود سیاه لپه و کشمش پلویی آفتابی و قهوه ای در ایران شهر تاکستان قزوین و در کنار آن مناطق شال، اسفرورین و نرجه می باشد که حساسیت و دقت کارخانجات در تولید محصولات با کیفیت و مرغوب در این مناطق بسیار بالاتر نسبت به سایر مناطق تولید کننده می باشد.

کارخانجات کشمش تاکستان برای تولید محصولات با کیفیت و اعلا اول اینکه از باغداران محصول فله مرغوب را خریداری کرده و سپس در کارخانه برای بالا بردن کیفیت محصولات را تا دو بار در دستگاه سورتینگ لیزر قرار می دهند و در ضمن برای حذف غوره از محصول نهایی دستگاه غوره گیر را در بالاترین دقت ممکن تنظیم می کنند در صورتی که بعضی از کارخانه ها چنین اصولی را رعایت نمی کنند.

 

**** بهترین کشمش تاکستان که این مجموعه برای بازار داخل و صادرات عرضه می کند عبارت است از :

  1. کشمش پلویی آفتابی و سیاه
  2. کشمش تیزابی طلایی و کهربایی رنگ
  3. کشمش تیزابی خرمایی رنگ

کیفیت محصولات ذکر شده چه برای بازار داخل و چه صادرات یکسان بوده و با هم تفاوتی ندارد اما بسته بندی آن برای فروش در بازار داخل در کارتون های با وزن 9 کیلویی می باشد و حال آنکه در صادرات از کارتون های لیبل دار و شیرینگ شده به صورت 5 لایه با وزن 5 و 10 کیلویی خالص استفاده می گردد.

بهترین کشمش صادراتی

صادرکننده بهترین کشمش صادراتی تاکستان

مشتریان گرامی اگر قصد فروش کشمش به خارج از کشور را دارید باید که یک مرکز مطمئن را به عنوان صادرکننده بهترین کشمش صادراتی تاکستان انتخاب کنید تا هم محصولات با کیفیت خدمت شما عرضه کند و هم اصول حرفه ای تجارت و صادرات را بلد باشد که این مجموعه می تواند در این زمینه به شما کمک کند شما می توانید به صورت حضوری در کارخانه کشمش تاکستان تشریف بیاورید و مستقیم شرایط و اصول کار را بررسی کنید یا به صورت غیر حضوری با مدیر فروش مجموعه هماهنگ کنید.

 

**** قیمت فروش بهترین کشمش صادراتی تاکستان در تاریخ 99/10/15 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش پلویی آفتابی                  26000 تومان
  2. کشمش تیزابی طلایی                 27000 تومان
  3. کشمش تیزابی خرمایی                24000 تومان

در تماس هایی که با مدیر فروش کارخانه گرفته می شود بعضی از مشتریان محترم درخواست تغییر وزن کارتون و همچنین لیبل  روی کارتون را دارند که در پاسخ این دوستان باید گفت که این کار انجام پذیر است ولی از آنجایی که پروسه آماده سازی کارتون و چاپ لیبل زمان بر می باشد لذا بایستی در این مورد با مدیر فروش کارخانه از قبل هماهنگی لازم صورت گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما