عرضه کشمش پلویی طلایی به قیمت روز

یکی از محصولات تولید شده در کشور زرشک لواشکی می باشد که با کیفیتی عالی جهت صادرات از طریق وب سایت ما عرضه می شود و مشاورین تجاری دقیقترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند .

انگور با کیفیت و مرغوب بیشتر در مناطق شمال غرب و غرب کشور کشت و تولید می شود. کشمش پلویی علاوه بر اینکه در انواع غذا ها و سالاد ها استفاده می شود در شیرینی و کیک ها هم مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه کشمش پلویی طلایی به قیمت روز

خواص بی نظیر کشمش

کشمش از اصلی ترین و مهم ترین فراورده های میوه انگور می باشد که هر ساله در فصل برداشت این نوع میوه توسط باغداران به صورت سنتی و یا اینکه توسط تولید کنندگان اصلی در کارخانه ها و با شرایط بهداشتی با روش های مختلفی تولید می شود.

کشمش نیز همانند خود میوه انگور دارای خواص بیشماری است که متخصصان و کارشناسان تغذیه افراد را به استفاده روزانه چند عدد از آن توصیه می کنند. کشمش یکی از انواع مواد خوراکی است که برای درمان کم خونی کمک کننده بوده و استفاده از آن برای افراد کم خون توصیه می شود. کشمش اشتها آور بوده و سبب رفع و کاهش ضعف عمومی بدن می شود.

در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) : خشکبار ساوه

مصرف کشمش به افرادی که مبتلا به بیماری نقرس و رماتیسم هستند و هم چنین به زنان باردار توصیه می شود. کشمش دارای فیبر فراوانی است و به عنوان ملین عمل کرده و سبب سلامت روده ها و عملکرد مناسب آن ها می شود.

 کشمش پلویی طلایی

ویژگی های کشمش پلویی طلایی

هر نوع کشمش دارای ظاهر و خصوصیات خاصی است. از جمله خصوصیات مختص این نوع کشمش می توان به سایز و اندازه نسبتا بزرگ، پوستی چروکیده، سریع نرم شدن، له نشدن و دانه هایی قابل هضم اشاره کرد. کشمش پلویی طلایی با کیفیت توسط فروشگاه ها و مراکز معتبر موجود در سطح کشور با رعایت کامل موازین و قوانین بهداشتی به بازار فروش عرضه می شود.

عرضه کشمش پلویی طلایی

عرضه کشمش پلویی طلایی به قیمت روز

خرید و فروش کشمش پلویی طلایی به صورت عمده اغلب توسط مراکز و فروشگاه های بزرگ و معتبر که در زمینه عرضه انواع خشکبار فعالیت می کنند صورت می گیرد. خریداران این نوع کشمش اغلب تمایل دارند این نوع خشکبار را به صورت عمده تهیه نمایند زیرا در این صورت سود بیشتری کسب می کنند. زیرا خرید کشمش و محصولات دیگر به صورت عمده قیمت پایین تری دارند. توجه داشته باشید خرید کشمش پلویی به صورت مستقیم از نمایندگان فروش و بدون حضور واسطه ها دارای قیمت پایین تر و کیفیت بالاتری نیز می باشد.

قیمت روز عرضه کشمش پلویی طلایی ویژه صادرات از درب کارخانه این مجموعه در بهمن ماه 1399 کیلویی 32000 تومان می باشد که به صورت لیبل دار ، خالص و شیرینک شده در کارتون های با وزن 10 کیلویی بسته بندی می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما