فروش مویز ازبک عمده در بازار

این مجموعه به عنوان یک تامین کننده فروش مویز ازبک عمده را با کیفیت و قیمت مناسب در بازار انجام می دهد اگر قصد خریداری انواع مویز را دارید با بخش فروش این وب سایت ارتباط بگیرید.

یکی از محصولات تولید شده در کشور زرشک لواشکی می باشد که با کیفیتی عالی جهت صادرات از طریق وب سایت ما عرضه می شود و مشاورین تجاری دقیقترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند .

فروش مویز ازبک عمده در بازار

انواع مویز در بازار ایران

 مویز ازبک عمده

مویز محصولی با ارزش غذایی منحصربه فرد که از خشک شدن انگور به صورت آفتاب خشک به دست می آید و از خود انگور و سایر کشمش ها خواص آن به مراتب مفیدتر و بیشتر برای بدن می باشد.در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) : خشکبار ساوه

کشمش مویز بدون اینکه هیچ کود و سمی زده به آن شود به صورت ارگانیک و طبیعی تولید و عرضه می شود ، ایران به عنوان یک کشور سرآمد در زمینه تولید مویز در دنیا مطرح می باشد از مهم ترین خاستگاه های تولیدی مویز در ایران تاکستان قزوین ، ملایر همدان داراب و بووانات فارس ، کاشمر خراسان و کردستان می باشد.

انواع مویزهای تولید شده در ایران در رنگ های سیاه ، قهوه ای ، سرخ و بیشتر هسته دار می باشد اما مویزهای وارداتی مانند مویز افغان و ازبک دارای رنگ سیاه زغالی ، بدون هسته و بسیار خوش طعم می باشند که با توجه به افزایش نرخ ارز قیمت شان گران شده است.

یکی از بهترین محصولاتی وارداتی به ایران مویز ازبک بوده که از کشور ازبکستان وارد ایران می شود در اندازه و سایزهای مختلف ، بیدانه ، دراز و کشیده و بسیار خوش طعم می باشد که قیمت آن نسبت به سایر مویزها گران تر می باشد.

به طور کلی در مورد انواع مویز می توان این نکته را بیان کرد که : هر چقدر مویز نرم تر ، اندازه درشت تر ، رنگ سیاه تر ، بی دانه تر و خوش طعم تر باشد قیمت آن گران تر و همچنین به علت ماده ای به نام آنتوسیانین خواص و ارزش غذایی آن مقوی تر برای بدن می باشد.

فروش مویز ازبک

فروش مویز ازبک عمده در بازار

این مجموعه سعی و تلاش کرده تا خدمات ارزنده ای را برای تامین انواع مویزهای ایرانی و وارداتی با کیفیت مرغوب برای مشتریان ارائه کند و خود را به عنوان یک مرکز فروش مویز ازبک و افغان به صورت عمده در بازار مطرح کند انبار و کارگاه فراوری این مجموعه شیراز استان فارس بوده که کلیه این محصولات را به شهرهای مختلف ارسال می کند.

**** اگر دنبال خرید مویز و کشمش تازه ، با کیفیت و قیمت مناسب هستید می توانید به عنوان یک تامین کننده مطمئن مجموعه لعل تاک را انتخاب کنید و محصولات خود را سفارش دهید.

برای خرید غیر حضوری مویز ازبک عمده کافی است با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته تا تمام هماهنگی های سفارش شما را به نحو احسن انجام داده و در کمترین زمان ممکن محصول خریداری شما را ارسال کنند اما اگر قصد خرید حضوری دارید این امکان فقط برای مشتریانی امکان پذیر است که سفارش تناژی دارند که با هماهنگی می توانند در کارخانه حضور یافته و خرید خود را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما