فروش مویز سیاه اعلا زیر قیمت بازار

فروش مویز سیاه اعلا زیر قیمت بازار از تولید به مصرف مستقیم و بدون واسطه در این مرکز و در بسته بندی کارتون های 10 کیلویی انجام می شود اگر تمایل به خرید این محصولات دارید می توانید برای کسب اطلاعاتی نظیر میزان موجودی و قیمت انواع مویز با بخش فروش مجموعه در این سایت تماس بگیرید.

یکی از محصولات تولید شده در کشور خشکبار ایوب می باشد که با کیفیتی عالی جهت صادرات از طریق وب سایت ما عرضه می شود و مشاورین تجاری دقیقترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند .

فروش مویز سیاه اعلا زیر قیمت بازار

مویز سیاه در ایران

 مویز سیاه اعلا

تولید مویز از دیرباز در ایران مرسوم بوده که از مهم ترین مراکز تولید آن می توان به مناطقی از استان فارس نظیر داراب ، دشمن زیاری ، بوانات همچنین تاکستان قزوین ، کردستان و اورمیه اشاره کرد که محصولات ارگانیک و طبیعی را بدون هیچ گونه مواد افزودنی در بازار عرضه می کند.

کشمش مویز به دلیل اینکه از لخته شدن خون جلوگیری می کند و باعث انبساط رگ ها می شود برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید می باشد. مویز دارای آنتی اکسیدان بوده و رادیکال های آزادی را که سبب تخریب و چین و چروک پوست می شوند از بین می برد.در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) : خشکبار در تورنتو

مویزهای تولید شده در ایران بیشتر هسته دار و رنگ های طلایی ، قهوه ای تیره و روشن ، سیاه و قرمز و در انواع ریش بابا ، رطبی ، عسکری ، فخری و سرخ بش دشمن زیاری موجود بوده گفتنی است که مویزهای سیاه اعلا حجم تولید آن بسیار کم است و معمولاً در اول فصل به فروش می رسند.

اما مویز سیاه اعلا ایران دارای طعم و مزه ای خوشمزه ، بسیار مقوی ، انرژی زا و مفید برای تقویت ذهن و حافظه و حاوی هسته های بسیار ریزی بوده و از انواع آن می توان به مویز سیاه سمرقندی شیراز ، مویز شانی یا شاهانه اشاره کرد.

البته برای تامین مویز سیاه بی دانه که مشتریان زیادی دارد به ناچار این محصولات از مبادی زمینی و دریایی از کشورهای افغانستان و ازبکستان وارد کشور شده و در بازار تحت عنوان مویز ازبک و افغان عرضه می شود این مویزها درشت و گوشتی و رنگ سیاه داشته و در سایزهای مختلف و بسته بندی های مختلف به فروش می رسد.

فروش مویز سیاه

فروش مویز سیاه اعلا زیر قیمت بازار

بازار فروش مویز سیاه اعلا در ایران بسیار داغ بوده و معمولاً این محصول تا قبل از عید معمولاً به اتمام می رسد و این نشان از استقبال مردم از این مویز با کیفیت می باشد قابل ذکر است که این مویزها در کارتون های 10 کیلویی بسته بندی و به صورت کاملاً تمیز و پاک شده به فروش می رسد.

 

گفتنی است که این مجموعه با شرایط و اصول کار آشنا بوده و به صورت تخصصی انواع مویز ایرانی را علاوه بر عرضه در بازار داخل به کشورهای مالزی ، افغانستان ، اتیوپی و عراق نیز صادر کرده است لذا مشتریان می توانند از تجارب این مرکز بهره بگیرند.

اگر قصد خرید مویز سیاه اعلا زیر قیمت بازار با بهترین کیفیت ممکن را دارید می توانید مستقیم از این مجموعه محصول خود را سفارش دهید شما می توانید از طریق تماس تلفنی یا در بستر پیام رسان واتساپ با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط برقرار کنید تا فیلم و عکس محصولات را برای شما ارسال نمایند و در صورت تایید و رضایت نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما