فروش کشمش طلایی صادراتی ایران

فروش کشمش طلایی صادراتی ایران که از بهترین محصولات مناطق بناب، ملکان ، ملایر و کاشمر می باشند را می توانید از این مجموعه استعلام قیمت گرفته  و در صورت رضایت سفارش خرید خود را مستقیم از کارخانه های کشمش این مجموعه انجام دهید .یکی از محصولات تولید شده در کشور زرشک لواشکی می باشد که با کیفیتی عالی جهت صادرات از طریق وب سایت ما عرضه می شود و مشاورین تجاری دقیقترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند .

فروش کشمش طلایی صادراتی ایران

کشمش طلایی ایران

کشمش طلایی ایران

کشمش طلایی یکی از انواع کشمش های تولیدی در ایران است که بخش اعظمی از آن به کشورهای مختلف صادرات می شود. این محصول طلایی رنگ که به آن کشمش انگوری ، زرد ، دودی و کالیفرنیایی نیز می گویند کشورهای عربی مشتری و خریدار نوع بی هسته یا بی دانه آن محسوب می شوند .

 

در تولید این کشمش از مایع تیزاب و دود گوگرد استفاده می گردد. که مایع تیزاب به عنوان ماده نگهدارنده ، خشک کننده و دود گوگرد یا سولفور دی اکسید نیز برای اینکه رنگ کشمش زرد و طلایی گردد، استفاده می شود. سورت و بسته بندی کشمش های طلایی صادراتی توسط دستگاه های کالرسورتینگ و در محیط کاملاً بهداشتی انجام می گیرد.در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) : خشکبار ساوه

 

به طور کلی دو نوع کشمش طلایی در ایران تولید می شود :

1- کشمش طلایی پلویی : در بناب ، ملکان ، ملایر و تاکستان تولید می شود

2- کشمش طلایی قلمی : در کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی تولیدکننده آن محسوب می شود.

قیمت کشمش طلایی صادراتی

قیمت کشمش طلایی صادراتی

قیمت گذاری روی کشمش زرد و طلایی براساس درجه و میزان اعلا بودن ،  میانگین موجودی در بازار و نوسانات نرخ ارز تعیین می شود . البته قیمت کشمش طلایی بناب و ملکان همیشه به خاطر کیفیت بالایی که دارد قیمت آن از سایر کشمش های مناطق دیگر بالاتر است .

 

برای اینکه از قیمت انواع کشمش طلایی صادراتی مطلع شوید شما می توانید با مراجعه با این سایت یا ارتباط با مدیر فروش کارخانه کشمش ضمن استعلام قیمت ، مشاوره در مورد این محصولات داشته باشید.

فروش کشمش طلایی صادراتی ایران

فروش کشمش طلایی صادراتی ایران

برای فروش و صادرات کشمش به کشورهای مختلف باید مجوز ، گواهی ها و آنالیز کشمش براساس کشور مقصد گرفته شود تا بار ارسال شده برگشت نخورد. که این برای محصولات صادراتی ایران بد تمام می شود.

 

مجموعه لعل تاک چندین واحد تولیدی تولید کشمش در مناطق اصلی تولید کننده کشمش یعنی ملکان و بناب ، تاکستان و کاشمر دارد که در زمینه خرید ، فروش و صادرات انواع کشمش فعالیت دارند شما می توانید برای خرید مطمئن با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما