فروش کشمش پلویی آفتابی در بازار

فروش کشمش پلویی آفتابی با کیفیت مرغوب که از بهترین محصولات تاکستان و ملایر می باشد برای بازار داخل و صادرات در کارخانه کشمش این مجموعه امکان پذیر شده است  برای استعلام قیمت انواع کشمش تاکستان با بخش سفارش این سایت تماس بگیرید.یکی از محصولات تولید شده در کشور خشکبار ایوب می باشد که با کیفیتی عالی جهت صادرات از طریق وب سایت ما عرضه می شود و مشاورین تجاری دقیقترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند .

فروش کشمش پلویی آفتابی در بازار

کشمش پلویی آفتابی تاکستان

کشمش پلویی آفتابی

 

بهترین کشمش تولیدی تاکستان که تا به حال بارها اسم آن را در بازار شنیده اید کشمش پلویی در رنگ های سیاه ، طلایی و قهوه ای در دو سایز ریز و درشت می باشد که قیمت گذاری آن برای عرضه داخلی و صادرات می باشد.

مناطق تاکستان قزوین و ملایر همدان قطب تولید کشمش پلویی در ایران می باشد که 28% صادرات کشمش در کشور توسط کارخانجات این مناطق صورت می گیرد البته گفتنی است کشمش تاکستان کیفیت آن به مراتب بالاتر از کشمش ملایر بوده و بالطبع قیمت آن نیز گران تر می باشد.

 

**** کشمش پلویی آفتابی یا سیاه رنگ تاکستان سایز کوچک آن به عنوان ریزترین نوع کشمش ایران معرفی شده که به صورت ارگانیک و طبیعی تولید می شود و فروش آن بیشتر در بازار داخلی بوده و صادرات آن به بعضی کشورها مانند آلمان ، سویس ، کانادا و استرالیا نیز انجام می شود.

در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) : خشکبار در تورنتو

**** علاوه بر کشمش پلویی آفتابی محصولات دیگری نیز در منطقه تاکستان تولید می شود که عبارتند از :

  1. کشمش تیزابی یا سلطانی که به رنگ قهوه ای یا کهربایی می باشد.
  2. کشمش پلویی گلدن که به رنگ زرد و طلایی می باشد.
این محصول در بسته بندی های کارتونی 9 کیلویی که 8.5 کیلو وزن خالص کشمش می باشد و در کیفیت های متنوع عموماً بار درجه 1 و 2 در بازار عرضه می شود  اما کشمش ضایعاتی آفتابی نیز به صورت فله تمیز و سورت شده  یا همراه با دم و شاخه برای مصارف صنعتی از قبیل تولید الکل ، سرکه و شیره گیری به فروش می رسد.

فروش کشمش پلویی

فروش کشمش پلویی آفتابی در بازار

متاسفانه در سال 99 به خاطر افزایش تورم و تحریم های رو در روی ملت ایران روز به روز توانای خرید مردم کمتر شده و از طرف دیگر خیلی از مردم به خاط بیماری ویروس کرونا در خانه هستند و قید خرید بعضی محصولات را زده اند اما بازار فروش کشمش صادراتی ایران به خاطر کاهش ارزش پول ملی کشور ما در قیاس با سایر کشورهای رونق گرفته و صادرکنندگان زیادی برای خرید و سفارش کشمش به کارخانجات مراجعه می کنند.

 

**** امسال با شروع فصل جدید از مهرماه قیمت کشمش پلویی تحت تاثیر شرایط به وجود آمده افزایش داشته شما می توانید برای اطلاع از قیمت انواع محصولات با مدیر فروش کارخانه جناب آقای نادری فر ارتباط بگیرید.

مجموعه لعل تاک برای فروش کشمش پلویی آفتابی واحد تولیدی کشمش در منطقه تاکستان دارد که آمادگی تامین انواع کشمش را برای فروش در بازار داخلی و صادرات به کشورهای مختلف دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما