قیمت روز کشمش گلدن ملکان برای صادرات

این مجموعه در زمینه تولید و فرآوری انواع نخود زمستانه و کشمش و مویز به صورت حرفه ای فعالیت دارد لطفا جهت اطلاع از قیمت روز کشمش گلدن ملکان برای صادرات از طریق شماره تماس های موجود در این سایت با ما ارتباط بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

باغ های ملکان به دلیل خاک و شرایط آب و هوایی خوب و مناسبی که برای رشد و کشت انواع انگور دارند یکی از شهرستان های تولید کننده انگور ها و کشمش های مرغوب می باشند. میوه انگور دارای تنوع زیادی است که این تنوع سبب شده است تا کشمش نیز که به عنوان یکی از فراورده های آن محسوب می شود دارای تنوع زیادی باشد. توجه داشته باشید علاوه بر نوع انگور نحوه خشک کردن انگور و تولید کشمش در تنوع آن موثر است.

قیمت روز کشمش گلدن ملکان برای صادرات

صادرات کشمش گلدن ملکان

صادرات کشمش گلدن

در مجموعه ما صادرات نخود سفید آبگوشتی و کشمش گلدن ملکان به صورت مستقیم از کارخانه کشمش و با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب صورت می گیرد. کشمش یکی از محصولات صادراتی کشور می باشد که سبب رونق اقتصادی و ارز آوری شده است. برای موفق شدن در زمینه صادرات کشمش باید دارای آگاهی و دانش لازم در این زمینه بود. هم چنین داشتن تجربه در زمینه صادرات محصولات می تواند بسیار کمک کننده باشد.

 

صادرات محصولات و از جمله کشمش به کشورهای دیگر نیازمند آگاهی به نیاز و ذائقه بازار هدف می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه صادرات کشمش و فعالیت در این زمینه با کارشناسان مجرب و با سابقه در این زمینه مشورت نمایید.

قیمت کشمش گلدن ملکان

قیمت کشمش گلدن ملکان

عوامل و فاکتور های بسیاری وجود دارند که در قیمت نهایی کشمش تاثیر گذار هستند. یکی از این عوامل کیفیت و نوع انگوری است که برای تهیه کشمش از آن استفاده شده است. از عوامل دیگر محل کشت انگور به کار رفته در کشمش مورد نظر است. به عنوان مثال انگور های ملکان یکی از انگور های مرغوب و با کیفیت جهت تولید کشمش می باشند. فاکتور دیگری که در قیمت کشمش موثر می باشد نحوه تولید آن است. این که در تولید آن از مواد شیمیایی استفاده نشود و به صورت ارگانیک و بدون هیچ گونه مواد افزودنی تهیه شود نیز در قیمت آن موثر است.

 

**** یکنواخت و یک دست بودن کشمش تولیدی نیز بسیار حائز اهمیت است و هر چقدر کشمش تولیدی یکنواخت تر و خوش رنگ تر باشد قیمت بالاتری نیز دارد. خریداران و متقاضیان می توانند جهت خرید مرغوب ترین کشمش گلدن ملکان با قیمت درب کارخانه از طریق مجموعه ما اقدام نمایند.

قیمت روز کشمش گلدن ملکان ویژه صادرات مستقیم از درب کارخانه این مرکز در اواخر بهمن ماه 1399 کیلویی 32000 تومان فی می خورد که در بسته بندی با کارتون های با وزن 10 کیلویی لیبل دار ، خالص و شیرینک شده عرضه و ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما