قیمت کشمش آبگیری ارزان در بازار

قیمت نخود زمستانه و کشمش آبگیری ارزان با کیفیت مناسب برای عرضه در بازار را می توانید از این مجموعه استعلام بگیرید و برای خرید به صورت اینترنتی و حضوری مستقیم از کارخانه کشمش با بخش فروش آن تماس بگیرید.

قیمت کشمش آبگیری ارزان در بازار

روش های تولید کشمش در ایران

روش های تولید کشمشروش های تولید کشمش

کشمش محصولی است که از انگور خشک شده به دست می آید که سابقه تولید آن در ایران قدمت تاریخی و به هزاران سال قبل بر می گردد و که به شیوه های متفاوتی این محصول را تولید و نگه داری می کردند.

روش های تولید نخود سفید آبگوشتی و کشمش در ایران ممکن است آفتاب خشک باشد یعنی روی زمین در معرض نور خورشید خشک شود یا ممکن است سایه خشک در اتاقی مسقف و روی بارگاه در سایه خشک شود و یا اینکه به روش تیزابی انگور را به مایع تیزاب آغشته کرده و در معرض نور آفتاب یا سایه خشک می شود .

البته امروزه خشک شدن انگور در کارخانه و در اتاق های مخصوص با کمک مایکروفر به صورت صنعتی و در زمان سریع انجام می شود. که مشکلات تولید و افت محصول در مقایسه با روش های سنتی کمتر می باشد.

کشمش آبگیری ارزان

کدام کشمش برای آبگیری مناسب است ؟

کشمش وازد و ضایعاتی که از محصول اصلی جداسازی شده را  کشمش آبگیری یا ضایعاتی می گویند که به صورت کشمش فله در کیسه های 30 کیلویی برای مصارفی مانند تولید سرکه ، الکل و شیره کشی استفاده می شود بقیه محصولات نیز در قالب بار درجه 1 و 2 در بسته بندی های کارتونی و در وزن های  5 و 9 و 10 کیلویی برای فروش در بازار داخلی و صادرات آماده می شود.

 

**** از خصوصیات کشمش مناسب برای آبگیری می توان موارد زیر را نام برد:

  1. در تولید آن از هیچ گونه ماده افزودنی مانند تیزاب ، گوگرد و روغن پارافین استفاده نشده باشد.
  2. روش تولید آن به صورت طبیعی و ارگانیک یعنی آفتاب خشک و سایه خشک باشد.
  3. میزان قند و شیرینی زیاد و بوی مطبوع داشته باشد.
 مهم ترین مناطق تولید کننده کشمش مناسب آبگیری می توان به تاکستان استان قزوین ، کاشمر، خلیل آباد و قوچان خراسان ، داراب و بووانات استان فارس ، ملایر همدان ، ملکان و بناب آذربایجان اشاره کرد.

قیمت کشمش آبگیری

قیمت کشمش آبگیری ارزان در تاریخ 99/7/21

قیمت کشمش آبگیری ارزان در این مجموعه به صورت فله و بسته بندی شده را می توانید از مدیر فروش کارخانه کشمش آقای رضا نادری فر به صورت ارتباط تلفنی یا در پیام رسان واتساپ استعلام قیمت گرفته و نسبت به سفارش محصول مورد نظر خود اقدام کنید.

 

**** قیمت کشمش آبگیری ارزان قابل عرضه در این مجموعه عبارت است از :

  1. کشمش آفتابی تمیز و الک شده آبگیری                     کیلویی 14000 تومان
  2. کشمش آفتابی سبزه آبگیری مخلوط                         کیلویی 13000 تومان
  3. کشمش مویز هسته دار فله                                    کیلویی 17000 تومان

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما