مرکز فروش مویز ریش بابا روشن و تیره

این مجموعه مرکز فروش مویز ریش بابا روشن و تیره با بهترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب مستقیم از تولید به مصرف برای مشتریان داخلی و صادراتی می باشد برای سفارش انواع کشمش و مویز می توانید با بخش فروش ارتباط برقرار کنید.یکی از محصولات تولید شده در کشور زرشک لواشکی می باشد که با کیفیتی عالی جهت صادرات از طریق وب سایت ما عرضه می شود و مشاورین تجاری دقیقترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند .

مرکز فروش مویز ریش بابا روشن و تیره

 مویز ریش بابا

مویز ریش بابا

تولید مویز از دیرباز در ایران مرسوم بوده که از مهم ترین مراکز تولید آن می توان به مناطقی از استان فارس نظیر داراب ، دشمن زیاری ، بوانات و شیراز اشاره کرد که محصولات ارگانیک و طبیعی را بدون هیچ گونه مواد افزودنی در بازار عرضه می کند.در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) : خشکبار ساوه

مویز به تنهایی یک داروخانه پرملات دارای بیشترین مواد مغزی و ویتامین ها است که تمامی نیازهای یک انسان را برای داشتن جسم و روحی سالم تامین می کند این محصول به سلامتی چشم ، دهان و دندان ، هوش بالا، تنظیم فشارخون ، تقویت قوای جسمی و جنسی و حافظه کمک شایانی می کند.

یکی از مویزهای تولید شده در استان فارس که سایزی درشت به اندازه یک بند انگشت دارد مویز ریش بابا می باشد که دارای هسته ، لاشه گوشتی و در رنگ های سیاه ، قهوه ای تیره و روشن موجود بوده البته به سفارش بعضی مشتریان خارجی محصول به صورت فله شسته شده و دود گوگرد به آن داده می شود تا رنگش به سمت کهربایی یا زرد شود زیرا که کشورهایی مانند هند که این محصول به آنجا صادر می شود عاشق مویز رنگ زرد می باشند. ولی در داخل کشور مردم بیشتر نوع تیره آن را که ارگانیک می باشد مصرف می کنند.

این مجموعه عرضه کننده انواع کشمش و مویز برای بازار داخل و صادرات می باشد که این مویز ریش بابا شیراز را نیز به عنوان یکی از محصولات پرطرفدار در سبد فروش خود قرار داده که قابلیت تامین آن در طول سال به هر حجمی که مشتریان بخواهند موجود می باشد و حتی برای صادرات نیز کلیه کارهای مربوط به استاندارد ، اظهار و گمرک را نیز انجام و برای خریداران عزیز ارسال می کند.

فروش مویز ریش بابا

مرکز فروش مویز ریش بابا روشن و تیره

اگر دنبال یک مرجع یا مرکزی مطمئن برای تامین انواع مویز با کیفیت نظیر مویز ریش بابا روشن و تیره هستید می توانید از تجارب و تخصص این مجموعه بهره بگیرید و در ضمن این مرکز می تواند نیاز شما را در این زمینه به بهترین نحو ممکن تامین نماید کافی است با مدیر فروش شرکت کشمش جناب آقای رضا نادری فر تماس گرفته تا ایشان راهنمایی و مشاوره لازم در این زمینه را خدمت شما ارائه نماید.

این مجموعه این محصول را مستقیم از تولید به مصرف از کارگاه تولیدی خود در شیراز آماده ، بسته بندی و ارسال می کند همچنین علاوه بر عرضه انواع مویز ایرانی که بیشتر دارای هسته می باشند در زمینه تامین و عرضه مویز سیاه رنگ وارداتی که بدون هسته هستند و از کشورهای افغانستان ، ازبکستان وارد می شود. نیز امکان تامین این محصولات با بهترین کیفیت وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما