خرید کشمش آفتابی ارگانیک کاشمر

خرید کشمش آفتابی ارگانیک که از بهترین محصولات منطقه کاشمر خراسان به شمار می رود  در این سایت امکان پذیر شده است مشتریانی که قصد خرید انواع محصولات کاشمر اعم از کشمش سبز ، طلایی و آفتابی را دارند می توانند با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشند.یکی از محصولات تولید شده در کشور خشکبار ایوب می باشد که با کیفیتی عالی جهت صادرات از طریق وب سایت ما عرضه می شود و مشاورین تجاری دقیقترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند .

کشمش آفتابی ارگانیک کاشمر

مهم ترین انواع  کشمش کاشمر

مهم ترین انواع  کشمش کاشمر

منطقه کاشمر از توابع استان خراسان رضوی و در کنار آن شهر خلیل آباد به خاطر داشتن 11000 هکتار تاکستان های انگور و همچنین نوع خاک ، آب و شرایط جوی خاصی که دارد کشمش های اعلا و منحصر به فردی تولید می کنند. که مشتریان زیادی در بازار داخلی و صادرات دارد.

مهم ترین انواع کشمش تولیدی در منطقه کاشمر شامل موارد زیر می شود :

  1. کشمش سبز یا آجیلی
  2. کشمش طلایی یا زرد قلمی
  3. کشمش آفتابی
  4. کشمش مویز

 

**** کشمش آفتابی محصولی است که به روش آفتاب خشک و سایه خشک به دست آمده  خوش طعم ، خوش رنگ و پرگوشت بوده که در مصارفی مانند  خوراکی ، تهیه  سرکه ، الکل ضدعفونی و تولید شیره کشمش استفاده می گرددد . که عرضه آن می تواند به صورت فله همراه با دم و شاخه و یا تمیز و بودجار شده در کیسه یا کارتون بسته بندی شده باشد.در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) : خشکبار در تورنتو

اندازه این محصول دراز و کشیده و حدود 2 تا 3 سانتی متر که به صورت دانه دار و بیدانه موجود بوده و به خاطر نداشتن هیچ گونه آلودگی و تولید طبیعی و ارگانیک آن دیگر نیازی به شستشو در کارخانه نمی باشد.

خرید کشمش آفتابی ارگانیک کاشمر

خرید کشمش آفتابی ارگانیک کاشمر

در بین انواع کشمش آفتابی قابل عرضه در این مجموعه می توان به کشمش آفتابی معروف به «گله کاشمری» در کیفیت های مختلف را نام برد که فروش بالایی را در شرکت ها و کارخانه های  تولید سرکه و الکل صنعتی و طبی و شیره گیری دارد.

**** از ویژگی ها و خصوصیات مهم کشمش آفتابی کاشمر می توان موارد زیر را ذکر نمود :

  1. پرگوشت و میزان بالای شیره دهی
  2. عاری از گونه ماده افزودنی مانند تیزاب ، گوگرد و روغن
  3. شیرینی و قند بالا
  4. خوش طعم ، خوش رنگ
  5. بازدهی و خلوص به میزان زیاد
  6. نداشتن آلودگی خاکی

خرید کشمش آفتابی ارگانیک کاشمر با قیمت ارزان و کیفیتی اعلا در این مجموعه امکان پذیر شده است شما می توانید برای خرید انواع محصولات طبیعی کاشمر به صورت حضوری و غیر حضوری یا اینترنتی با با واحد فروش کارخانه چه به صورت تلفنی و یا در پیام رسان ها مانند واتساپ ارتباط برقرار نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما